Notice:
GAGO NGAN ELECTION DUN SARAWAK
BUSY WITH SARAWAK DUN ELECTION
SIBUK DENGAN PILIHAN RAYA DUN SARAWAK
KIRUOH NGAU PENGAWA BEPILIH KABAN KAUNSIL NEGERI SARAWAK
SIRUBUT NGA KERJA MIEN PINGUBAK RAIS SARAWAK
[INSERT CHINESE TRANSLATION]
[INSERT ORANG ULU (mana-mana dialect) TRANSLATION]
Even though I don't campaign, I don't vote, and I'm not on anybody's side.
... I detest politics ... it made me missed my morning coffees so many days already ...
yerr, mek lum cukup umur,ya mek sik gago ngan election.haha.p mek gago juak nanga sapa calon.ne kawan mek ada madah, bapak nya kena calon.tp sikda pun. :P
ReplyDeleteI'm like you...except that I do vote.
ReplyDeletefor me i would vote for change,,,,,,,,,,,,,,
ReplyDeletekamek sik mengevote... malas mok pulang swk and malas mok molah undi pos... lagipun DUN Jemoreng ya mala jak menang tanpa bertanding! Apakah???? huh!
ReplyDeleteHani: lom cukup? bukan kitak dah 23 kah? hahah. sapa bapak kawan kitak ya? serian mpun kah?
ReplyDeletesuituapui: well... im not err registered... shhh. if i did pun, id probably be in the wrong company for it
Eugene: good for u eugene! i have an idea who you'd vote for.
Rose: DUN Jemoreng yg suka poco2 ya nak? haha. apa kah... suara husky aie... apakah??
Ah I also miss my morning coffee.. too much sensational news from the Custom..
ReplyDeleteChinese translation :)
ReplyDelete在忙着砂劳越州选举的事情
looking forward to vote for the first time..,.
ReplyDeletebut unfortunately...i can't...
becoz i'm not around on the election day...
huhu... T_T
Perghhhhh nang gago mena la kitak hoh ehehehe
ReplyDeleteCG--aok... tiap ujong tahun mala jak molah majlis bertandak/ bergendang/ poco-poco... huhu.. sedih mengenangkan nasib penduduk kpg aku nok masih belum ada jalan raya, belum ada tiang letrik, beluem ada paip aik bersih... huh! apalah nak jadi?
ReplyDeleteWan Sharif: I know right? sigh... Customs and MACC, both are in the news these days. macam2 saja
ReplyDeleteWilson: hahaha. i donno how to read that.
syaftome: yakah? where will u be leh? undi Pos boleh bah
FnF: yalah ku madah...
Rose: Raja Poco2 bah, at least he knows all the step. tedah... kamek gik kesian nanga kampung mek yg masih sikda mobile coverage. tapi umah di lembah... hehe.
kesian..................
ReplyDeletesik lamak ya, seminggu agik...hehehe
yeah.. the pre-election war is heating up! X)
ReplyDeleteTia: 4 hari gik!!! YES!!!!! banyak dah draft ku. sik juak abis2 entry nak post
ReplyDeleteArief: oh very! you have no idea! we have like, overabundance of candidates! haha. some dont even know who to vote for.
i'll be abroad at the time...
ReplyDeleteso, unfortunately, i can't vote for the first time...huhu...
Syaf: Abroad where?? UK? London? US? Australia? KL? haha
ReplyDeleteabroad over the sea...haha...
ReplyDeleteps: once again...sorry for the late reply...
i was on vacation aka surveying...